Waar moet ik bij het kopen van bekkenbodemtrainer op letten?

Er zijn verschillende dingen die moeten worden gecontroleerd. Deze zijn: Hoeveel gewicht u doen? Wat is de juiste lengte van de ketting? Is het veilig om met mijn kinderen te doen? In mijn ervaring, een goed gewicht voor een beginner om mee te beginnen is ongeveer 45-50 kg (100-150 pond), dat is vrij licht. Het volgende gewicht dat ik zal gebruiken zal 80 kg (165 pond) als mijn maximum. Nu zal ik u vertellen een paar dingen die je moet controleren bij het kopen van een bekkenbodem trainer. Im Unterschied zu Kofferset Met Beautycase ist es ergo spürbar hilfreicher. De juiste kettinglengte Bij het gebruik van een ketting die te lang is voor je lichaam, kan het moeilijk zijn om volledige spanning door de ketting te krijgen.

Het is moeilijker om een volledige rek door de keten te bereiken tijdens het sporten. Dit komt omdat de rek niet volledig is voltooid zodra de ketting wordt weggetrokken van de bekkenbodem. Daarom raad ik u aan een kortere kettinglengte te kiezen. De kettinglengte kan ook een probleem zijn bij het gebruik van een gewichtsmachine omdat deze verschillende gewichten heeft. Das unterscheidet dieses Produkt von weiteren Produkten wie bekkenbodemtrainer Test. Sommige zijn voor de knieën, sommige voor de kalveren, enz. Sommige gewichten zijn meer vatbaar voor breken. Dat is de reden waarom sommige fabrikanten bieden verschillende kettinglengtes voor verschillende oefeningen. Er zijn ook veel verschillende soorten kettingen en je moet kiezen welk type je nodig hebt. U ook kijken op een groot artikel hier van Pelvic Floor Trainer dat de voor-en nadelen van kettinglengte verklaart. Ik wil ook uitleggen waarom dit zo belangrijk is. Laat me je vertellen de fundamentele anatomie van de bekkenbodemspier en hoe de oefening zal voelen.

De bekkenbodem is gemaakt van vezels van het schaambeen en de rectus abdominis spier. Het schaambeen bestaat uit zes delen: het schouderblad, het bekken, de schaamknol en de schaambeensysyse. De bekkenbodem heeft dezelfde zes secties. Het schouderblad van het bekken heeft een spier genaamd de externe schuine. Deze spier is in contact met de pees van het schouderblad (de spier is op een peesachtige manier aan het schaambeen bevestigd) en de andere schaambeenderen (het bekken en de symfyse). Zoals we allemaal weten de spieren van de schaambeen hebben een verbazingwekkende waaier van beweging. Daarom wanneer de spier spanning (d.w.z. spanning in het schouderblad) heeft wordt zijn pees uitgerekt. De externe schuine spier is een bekende spier en wordt meestal geactiveerd wanneer we zitten op de rand van een bank. Het heeft ook een interessante geschiedenis. Vóór de ontdekking van de externe schuine men geloofde dat deze spier was in feite een pees, dus de naam 'pees' in de Griekse taal. Nochtans na deze ontdekking werd deze theorie weerlegd. De theorie dat de interne schuine spieren een pees zijn, is ook niet bewezen. Ook bleek dat er ook een 'trekkende' of 'trekkende' kracht in de bekkenbodem zat. Er werd ontdekt dat wanneer het lichaam een schuine beweging (dat is een beweging van het bekken naar de borst) het heeft de neiging om de interne schuine spieren te trekken in de zijkanten van het bekken. De externe schuine spieren worden nu gebruikt om de buikspieren die het bekken ondersteunen te versterken.